text.skipToContent text.skipToNavigation

Reklamace & Vratky

Přestože v našem sortimentu naleznete kvalitní originální produkty značky ŠKODA, může se stát, že budete chtít zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit nebo reklamovat. Pro oba případy jsme pro Vás připravili jednoduchý návod, jak v takové situaci postupovat.

Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu

V případě, že se nám rozhodnete vrátit zakoupené zboží, je třeba nejdříve odstoupit od smlouvy. Mějte na paměti, že odstoupení od smlouvy můžete učinit nejpozději do 14 dnů od dne převzetí zboží. Je několik způsobů, jak nám můžete odstoupení od smlouvy doručit.
  • E-mailem na adresu infoline@skoda-auto.cz
  • Ke kterémukoliv dealerovi ŠKODA AUTO, který je partnerem ŠKODA E-shop
Formulář odstoupení od smlouvy je ke stažení ZDE
Po úspěšném odstoupení od smlouvy je nutné nejpozději do 14 dnů zboží vrátit a to těmito způsoby:
  • předáním dealerovi ŠKODA AUTO (tomu, u kterého jste od smlouvy odstupovali)
  • zasláním zboží na následující adresu (zaslání zboží je na vlastní náklady):
ŠKODA AUTO, a. s.
E-SHOP
Tř. Václava Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav


Na balík důrazně doporučujeme čitelně napsat E-SHOP. Usnadníte nám práci při jeho přijímání. Při vrácení zboží jakoukoliv metodou udávejte vždy číslo vašeho bankovního účtu.
Peníze Vám budou vráceny až po obdržení zboží. Jsme oprávněni odečíst si z vrácené částky poměrnou část ceny odpovídající snížení hodnoty zboží.
Při vrácení zboží jakoukoliv metodou udávejte vždy číslo vašeho bankovního účtu.

Reklamace zboží
Pokud se jedná o reklamaci dodávky zboží, kdy například zjistíte, že počet kusů v dodávce neodpovídá objednanému počtu a faktuře, můžete reklamovat u:
  • dealera ŠKODA AUTO, u kterého jste si zboží vyzvedli.
  • nebo na naší infolince, tel. č. 800 600 000, email infoline@skoda-auto.cz, která s vámi domluví další postup.  


Pokud se rozhodnete reklamovat funkční vadu produktu v záruční době, můžete využít následujících možností:
  • přinést zboží ke kterémukoliv dealerovi ŠKODA AUTO, který je partnerem ŠKODA E-shop a co nejpřesněji popsat závadu. Dealer s Vámi sepíše reklamační protokol a postará se o doručení produktu zpět k nám,
  • poslat zboží s řádně vyplněným Reklamačním listem (ke stažení ZDE) na následující adresu:

ŠKODA AUTO, a. s.
E-SHOP
Tř. Václava Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav

Při reklamaci zboží jakoukoliv metodou udávejte vždy číslo vašeho bankovního účtu.

Na balík důrazně doporučujeme čitelně napsat E-SHOP. Usnadníte nám práci při jeho přijímání.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.