text.skipToContent text.skipToNavigation

Vánoční bonus! Prodlužujeme lhůtu na vrácení zboží na 30 dní pro nákupy od 1.12. do 31.12.2024. Užijte si nakupování!

Reklamace & Vratky

Přestože v našem sortimentu naleznete kvalitní originální produkty značky Škoda, může se stát, že budete chtít zakoupené zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit nebo reklamovat. Pro oba případy jsme pro Vás připravili jednoduchý návod, jak v takové situaci postupovat.

Odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu

V případě, že se nám rozhodnete vrátit zakoupené zboží, je třeba nejdříve odstoupit od smlouvy. Mějte na paměti, že odstoupení od smlouvy můžete učinit nejpozději do 14 dnů od dne převzetí zboží. Jsou dva způsoby, jak nám můžete odstoupení od smlouvy doručit.

  • E-mailem na adresu infoline@skoda-auto.cz
  • Ke kterémukoliv dealerovi Škoda Auto, který je partnerem Škoda E-shop

Formulář odstoupení od smlouvy je ke stažení ZDE
Po úspěšném odstoupení od smlouvy je nutné nejpozději do 14 dnů zboží vrátit a to těmito způsoby:

  • bezplatné předání u kteréhokoli dealera Škoda Auto (doporučený způsob)
  • zasláním zboží prostřednictvím České Pošty na následující adresu (zaslání zboží je na vlastní náklady):

Škoda Auto, a. s.
E-SHOP
Tř. Václava Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav


Na balík důrazně doporučujeme čitelně napsat E-SHOP. Usnadníte nám práci při jeho přijímání. Peníze Vám budou vráceny až po obdržení zboží. Jsme oprávněni odečíst si z vrácené částky poměrnou část ceny odpovídající snížení hodnoty zboží.
Při vrácení zboží jakoukoliv metodou udávejte vždy číslo vašeho bankovního účtu.


Reklamace zboží
Pokud se jedná o reklamaci dodávky zboží, kdy například zjistíte, že počet kusů v dodávce neodpovídá objednanému počtu a faktuře, můžete reklamovat u:

  • kteréhokoliv dealera Škoda Auto, který je partnerem Škoda E-shop
  • nebo na naší infolince, tel. č. 800 600 000, email infoline@skoda-auto.cz, která s vámi domluví další postup


Pokud se rozhodnete reklamovat funkční vadu produktu v záruční době, můžete využít následujících možností:

  • přinést zboží ke kterémukoliv dealerovi Škoda Auto, který je partnerem Škoda E-shop a co nejpřesněji popsat závadu. Dealer s Vámi sepíše reklamační protokol a postará se o doručení produktu zpět k nám,
  • poslat zboží s řádně vyplněným Reklamačním listem (ke stažení ZDE) na následující adresu:

Škoda Auto, a. s.
E-SHOP
Tř. Václava Klementa 869
293 01 Mladá Boleslav

Při reklamaci zboží jakoukoliv metodou udávejte vždy číslo vašeho bankovního účtu.

Na balík důrazně doporučujeme čitelně napsat E-SHOP. Usnadníte nám práci při jeho přijímání.
Reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.