text.skipToContent text.skipToNavigation

Doprava zdarma k více než 220 partnerům Škoda Auto.

Často kladené dotazy

Objednávky

  • Kdy mohu objednané zboží očekávat?
V případě doručení k Partnerovi Škoda E-shop bude objednávka expedována ihned po doručení peněz (v případě platby kartou nebo online bankovním převodem to je zpravidla druhý pracovní den).
 
  • Objednal(a) jsem si zboží k Partnerovi Škoda E-shop a nestíhám si jej vyzvednout ve stanovené lhůtě, lze tato lhůta prodloužit?
Lhůta pro vyzvednutí zboží u Partnera Škoda E-shop je 10 dní. V případě, že vyzvednutí nestíháte, domluvte si prodloužení uložení přímo s Partnerem.
 

Platby

  • Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na Váš účet při platbě bankovním převodem?
Jakmile je platba připsána na účet, expedujeme pro Vás zboží a o následném stavu Vaší objednávky budete informováni.
 
  • Mohu platit dobírku platební kartou?
V případě doručení Českou poštou nebo DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ) je ve většině případů možné platit kartou.
 
  • Je možné si vybrané zboží na e-shopu pouze rezervovat?
Litujeme, ale rezervace vybraného zboží není možná.
 

Doprava

  • Kdo mi zboží přiveze?
Zboží vám bude dopraveno dle vašeho výběru buď společností DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ), Českou poštou nebo Zásilkovnou a jejími partnery. V případě, že jste si zvolili osobní odběr u Partnera Škoda E-shop, budete vyzváni k vyzvednutí zboží emailem/SMS.
 
  • Kolik stojí doprava?
Osobní odběr u Partnera Škoda E-shop je zdarma. Doručení Českou poštou, DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ), nebo Zásilkovnou a jejími partnery, stojí 99 Kč. Pokud hodnota objednávky bude vyšší než 1000 Kč, doprava je zdarma. Platba dobírkou stojí 49 Kč.
 

Zboží

  • Zakoupené zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
Ano, při splnění zákonných podmínek je možné zboží vrátit. Zboží však musí být nepoškozené, bez známek používání a v původním obalu. Více informací k vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách nebo v patičce e-shopu pod odkazem Vrácení & Reklamace
 
  • Nenašel jsem požadované zboží na e-shopu, jak jej mohu získat?
Pokud nemůžete zboží na e-shopu nalézt, kontaktujte prosím Infolinku Škoda.
 
  • Záruční list není potvrzený. Co s tím mám dělat?
Jako záruční list Vám slouží daňový doklad.
 
  • Kdy mi bude objednané zboží s doporučenou montáží namontováno a kolik za to zaplatím?
Na termínu montáže je nutné dohodnout se přímo se zaměstnancem Partnera Škoda E-shop. Cena montáže není zahrnuta v ceně za zboží. Montáž budete platit přímo Partnerovi Škoda E-shop.
 
  • Mohu si zboží s doporučenou odbornou montáží namontovat sám/sama?
Ano, zboží Vám bude vydáno. Důrazně to však nedoporučujeme, jelikož pro platnost záruky je požadována odborná montáž.
 

Reklamace

  • Kde mohu zboží z e-shopu reklamovat?
Reklamovat můžete u Partnera Škoda E-shop nebo můžete zboží s řádně vyplněným reklamačním listem zaslat přímo na Škoda Auto, a. s. Více informací k reklamaci zboží naleznete v Obchodních podmínkách nebo v patičce e-shopu pod odkazem Vrácení & Reklamace
 
  • Jak reklamovat zboží, které mi bylo namontováno Partnerem Škoda E-shop?
Toto zboží reklamujte pouze u Partnera, kde byla montáž provedena. Při reklamaci je třeba dodat oba doklady a to jak fakturu o zakoupení zboží, tak doklad o jeho odborné montáži. Bez dodání obou dokladů nebude reklamace uznána.
 
  • Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamaci?
Reklamované zboží, fakturu a řádně vyplněný reklamační list s uvedeným důvodem reklamace.