Objednávky
- Kdy mohu objednané zboží očekávat?
V případě doručení k Partnerovi Škoda E-shop bude objednávka expedována ihned po přijetí peněz (v případě platby kartou nebo online bankovním převodem je to v rozmezí 2-5 dnů).
- Objednal(a) jsem si zboží k Partnerovi Škoda E-shop a nestíhám si jej vyzvednout ve stanovené lhůtě, lze tato lhůta prodloužit?
Lhůta pro vyzvednutí zboží u Partnera Škoda E-shop je 10 dní. V případě, že vyzvednutí nestíháte, domluvte si prodloužení uložení přímo s Partnerem.
Platby
- Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na Váš účet při platbě bankovním převodem?
Jakmile je platba připsána na náš účet, zboží bude expedováno. Stav vaší objednávky si můžete zkontrolovat po registraci na našem webu v sekci Moje objednávky na adrese https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/my-account/orders. Zde také naleznete fakturu, která bude dostupná po převzetí zboží. O expedici zboží budete informováni e-mailem od vybrané dopravní společnosti, která vás bude informovat o doručení zásilky.
- Mohu platit dobírku platební kartou?
V případě doručení dopravními společnostmi je ve většině případů možné platit kartou.
- Je možné si vybrané zboží na e-shopu pouze rezervovat?
Litujeme, ale rezervace vybraného zboží není možná.
Doprava
- Kdo mi zboží přiveze?
Zboží vám bude dopraveno dle vašeho výběru buď společností DPD CZ, PPL CZ, Balíkovnou nebo Zásilkovnou a jejími partnery. V případě, že jste si zvolili osobní odběr u Partnera Škoda E-shop, budete vyzváni k vyzvednutí zboží emailem/SMS.
- Kolik stojí doprava?
Osobní odběr u Partnera Škoda E-shop je zdarma. Doručení na adresu Balíkovnou, DPD CZ, PPL CZ nebo Zásilkovnou a jejími partnery, stojí 89 Kč. Doručení na výdejní místo stojí 79 Kč. Pokud hodnota objednávky bude vyšší než 1500 Kč, doprava je zdarma. Platba dobírkou stojí 49 Kč.
Zboží
- Zakoupené zboží mi nevyhovuje, mohu jej vrátit?
Ano, při splnění zákonných podmínek je možné zboží vrátit. Zboží však musí být nepoškozené, bez známek používání a v původním obalu. Více informací k vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách nebo v patičce e-shopu pod odkazem Vrácení & Reklamace.
- Nenašel jsem požadované zboží na e-shopu, jak jej mohu získat?
Pokud nemůžete zboží na e-shopu nalézt, kontaktujte prosím Infolinku Škoda.
- Záruční list není potvrzený. Co s tím mám dělat?
Jako záruční list Vám slouží daňový doklad.
- Kdy mi bude objednané zboží s doporučenou montáží namontováno a kolik za to zaplatím?
Na termínu montáže je nutné dohodnout se přímo se zaměstnancem Partnera Škoda E-shop. Cena montáže není zahrnuta v ceně za zboží. Montáž budete platit přímo Partnerovi Škoda E-shop.
- Mohu si zboží s doporučenou odbornou montáží namontovat sám/sama?
Ano, zboží Vám bude vydáno. Důrazně to však nedoporučujeme, jelikož pro platnost záruky je požadována odborná montáž.
- Jaké rozměry kol mohu použít na své vozidlo?
Povolené rozměry kol a pneumatik a technické údaje o vozidle naleznete na Portálu občana https://obcan.portal.gov.cz/prihlaseni nebo v aplikaci E-techničák https://e-technicak.cz/, nahlížet však můžete pouze na svá vozidla.
Reklamace
- Kde mohu zboží z e-shopu reklamovat?
Reklamovat můžete u Partnera Škoda E-shop nebo můžete zboží s řádně vyplněným reklamačním listem zaslat přímo na Škoda Auto, a. s. Více informací k reklamaci zboží naleznete v Obchodních podmínkách nebo v patičce e-shopu pod odkazem Vrácení & Reklamace
- Jak reklamovat zboží, které mi bylo namontováno Partnerem Škoda E-shop?
Toto zboží reklamujte pouze u Partnera, kde byla montáž provedena. Při reklamaci je třeba dodat oba doklady a to jak fakturu o zakoupení zboží, tak doklad o jeho odborné montáži. Bez dodání obou dokladů nebude reklamace uznána.
- Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamaci?
Reklamované zboží, fakturu a řádně vyplněný reklamační list s uvedeným důvodem reklamace.