text.skipToContent text.skipToNavigation

Informace o dopravě

Děkujeme, že jste pro Váš nákup originálních produktů značky ŠKODA zvolili náš e-shop. Níže naleznete několik praktických informací ohledně doručení vašich objednávek.

Doprava a převzetí zboží

 

Nabízíme vám celkem 3 možnosti doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metod a jejich ceny.

 
Dopravní metoda Cena za doručení Cena za dobírku
Vyzvednutí u partnera ŠKODA Zdarma Dobírka není možná
DPD CZ ( dříve GEIS Parcel CZ) 99 Kč 49 Kč
Česká pošta 99 Kč 49 Kč
 
  • Vyzvednutí u Partnera ŠKODA

Vaši objednávku si můžete zdarma vyzvednout u Partnera značky ŠKODA, kterého si vyberete ze seznamu při tvorbě objednávky. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyžadující odbornou montáž, doporučujeme si předem s Partnerem domluvit termín montáže. Cenu za montáž vám účtuje Partner podle svého ceníku. Tato cena není součástí ceny objednávky z e-shopu.

U Partnerů není možné platit dobírkou! Zde je možné vyzvedávat si jen již zaplacené zboží.

 

  • Doručení na adresu prostřednictvím společnosti DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ) 
     

Pokud si vyberete tento způsob dopravy, obdržíte od společnosti DPD CZ (dříve GEIS Parcel CZ) v den převzetí zásilky do přepravy SMS. Další SMS obdržíte zpravidla následující pracovní den a je v ní uvedeno dvouhodinové okno předpokládaného doručení balíku kurýrem. Součástí SMS je PIN kód, díky kterému si můžete svou zásilku přesměrovat na GeisPoint a také kontakt přímo na řidiče.

Při převzetí důrazně doporučujeme zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození jí buď nepřebírat, anebo jí přebrat s výhradou. Pokud přeberete zásilku bez výhrady, nelze zpětně reklamovat zásilku u dopravce.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.geis.cz

 

  • Doručení na adresu prostřednictvím České pošty (www.postaonline.cz)
     

Třetí možností doručení vašich objednávek je Balík do ruky od České pošty. Zboží vám bude doručeno na uvedenou adresu ve většině případů do 2 pracovních dnů. Při přebírání si balík důkladně zkontrolujte a případné poškození nahlaste jako výhradu pracovníkovi České pošty.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce https://www.postaonline.cz/trackandtrace