Děkujeme, že jste pro Váš nákup originálních produktů značky Škoda zvolili náš e-shop. Níže naleznete několik praktických informací ohledně doručení vašich objednávek.
Doprava a převzetí zboží
Nabízíme vám celkem 6 možností doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metod a jejich ceny.
Dopravní metoda | Objednávka do 1 500 Kč | Objednávka nad 1 500 Kč | Cena za dobírku |
Vyzvednutí u partnera Škoda | Zdarma | Zdarma | Dobírka není možná |
DPD | 89 Kč | Zdarma | 49 Kč |
PPL | 89 Kč | Zdarma | 49 Kč |
Balíkovna | 89 Kč | Zdarma | 49 Kč |
Zásilkovna na adresu | 89 Kč | Zdarma | 49 Kč |
Zásilkovna - na výdejní místo | 79 Kč | Zdarma | 49 Kč |
- Vyzvednutí u Partnera Škoda
Vaši objednávku si můžete zdarma vyzvednout u Partnera značky Škoda, kterého si vyberete ze seznamu při tvorbě objednávky. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyžadující odbornou montáž, doporučujeme si předem s Partnerem domluvit termín montáže. Cenu za montáž vám účtuje Partner podle svého ceníku. Tato cena není součástí ceny objednávky z e-shopu.
U Partnerů není možné platit dobírkou! Zde je možné vyzvedávat si jen již zaplacené zboží.
- Doručení na adresu prostřednictvím společnosti DPD CZ
Pokud si vyberete tento způsob dopravy, obdržíte od společnosti DPD CZ v den převzetí zásilky do přepravy SMS. Další SMS obdržíte zpravidla následující pracovní den a je v ní uvedeno dvouhodinové okno předpokládaného doručení balíku kurýrem.
Při převzetí důrazně doporučujeme zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození jí buď nepřebírat, anebo jí přebrat s výhradou. Pokud přeberete zásilku bez výhrady, nelze zpětně reklamovat zásilku u dopravce.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.dpd.com
- Doručení na adresu prostřednictvím společnosti PPL CZ
Pokud si vyberete tento způsob dopravy, obdržíte od společnosti PPL CZ v den převzetí zásilky do přepravy SMS. Další SMS obdržíte zpravidla následující pracovní den a je v ní uvedeno dvouhodinové okno předpokládaného doručení balíku kurýrem.
Při převzetí důrazně doporučujeme zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození jí buď nepřebírat, anebo jí přebrat s výhradou. Pokud přeberete zásilku bez výhrady, nelze zpětně reklamovat zásilku u dopravce.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.ppl.cz
- Doručení na adresu prostřednictvím Balíkovny
Čtvrtou možností doručení vašich objednávek je Balíkovna na adresu. Při přebírání si balík důkladně zkontrolujte a případné poškození nahlaste jako výhradu pracovníkovi Balíkovny.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.balikovna.cz
- Doručení na adresu prostřednictvím společnosti Zásilkovna
Čtvrtou možností, kterou vám nabízíme, je doručení prostřednictvím společnosti Zásilkovna a jejích partnerů. Znamená to, že při doručení domů vám může zásilku přivézt jakýkoliv partner Zásilkovny. I pro tohoto partnera platí obdobná pravidla jako pro ostatní. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs
Zásilkovna – Doručení na výdejní místo
Vaši zásilku si můžete vyzvednout na kterékoli výdejně Zásilkovny, nebo Z-Boxu. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte, nebo vadu bezprostředně nahlaste.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs