Děkujeme, že jste pro Váš nákup originálních produktů značky Škoda zvolili náš e-shop. Níže naleznete několik praktických informací ohledně doručení vašich objednávek.
Doprava a převzetí zboží
Nabízíme vám celkem 6 možností doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metod a jejich ceny.
Dopravní metoda | Objednávka do 1 000 Kč | Objednávka nad 1 000 Kč | Cena za dobírku |
Vyzvednutí u partnera Škoda | Zdarma | Zdarma | Dobírka není možná |
DPD | 99 Kč | Zdarma | 49 Kč |
Česká pošta | 99 Kč | Zdarma | 49 Kč |
Zásilkovna na adresu | 99 Kč | Zdarma | 49 Kč |
Zásilkovna do auta | 99 Kč | Zdarma | Dobírka není možná |
Zásilkovna - na výdejní místo | 69 Kč | Zdarma | 49 Kč |
- Vyzvednutí u Partnera Škoda
Vaši objednávku si můžete zdarma vyzvednout u Partnera značky Škoda, kterého si vyberete ze seznamu při tvorbě objednávky. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyžadující odbornou montáž, doporučujeme si předem s Partnerem domluvit termín montáže. Cenu za montáž vám účtuje Partner podle svého ceníku. Tato cena není součástí ceny objednávky z e-shopu. Nabízíme vám celkem 5 možnosti doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metoda jejich ceny.
U Partnerů není možné platit dobírkou! Zde je možné vyzvedávat si jen již zaplacené zboží.
- Doručení na adresu prostřednictvím společnosti DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ)
Pokud si vyberete tento způsob dopravy, obdržíte od společnosti DPD CZ (dříve GEIS Parcel CZ) v den převzetí zásilky do přepravy SMS. Další SMS obdržíte zpravidla následující pracovní den a je v ní uvedeno dvouhodinové okno předpokládaného doručení balíku kurýrem.
Při převzetí důrazně doporučujeme zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození jí buď nepřebírat, anebo jí přebrat s výhradou. Pokud přeberete zásilku bez výhrady, nelze zpětně reklamovat zásilku u dopravce.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.dpd.cz
- Doručení na adresu prostřednictvím České pošty
Třetí možností doručení vašich objednávek je Balík do ruky od České pošty. Při přebírání si balík důkladně zkontrolujte a případné poškození nahlaste jako výhradu pracovníkovi České pošty.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.postaonline.cz/trackandtrace
- Doručení na adresu prostřednictvím společnosti Zásilkovna
Čtvrtou možností, kterou vám nabízíme, je doručení prostřednictvím společnosti Zásilkovna a jejích partnerů. Znamená to, že při doručení domů vám může zásilku přivézt jakýkoliv partner Zásilkovny. I pro tohoto partnera platí obdobná pravidla jako pro ostatní. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs/tracking/search
- Doručení do auta prostřednictvím společnosti Zásilkovna
Pátou možností je doručení do auta. Zásilkovna ve spolupráci se Škoda Auto nabízí doručení do vozů Škoda. Vůz musí být vybaven službami Connect a mít aktivovaný vzdálený přístup do vozu. V rámci aplikace MyŠkoda je zapotřebí provést aktivaci služby a následně můžete využít služby doručení do auta.
Více informací k této službě naleznete zde: www.zasilkovna.cz/do-auta
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Zásilkovna – Doručení na výdejní místo
Vaši zásilku si můžete vyzvednout na kterékoli výdejně Zásilkovny, nebo Z-Boxu. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte, nebo vadu bezprostředně nahlaste.
Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs/tracking/search