text.skipToContent text.skipToNavigation

Informace o doručení

Děkujeme, že jste pro Váš nákup originálních produktů značky ŠKODA zvolili náš e-shop. Níže naleznete několik praktických informací ohledně doručení vašich objednávek.

 

Doprava a převzetí zboží
Nabízíme vám celkem 4 možnosti doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metod a jejich ceny.

Dopravní metodaCena za doručeníCena za dobírku
Vyzvednutí u partnera ŠKODAZdarmaDobírka není možná
DPD99 Kč49 Kč
Česká pošta99 Kč49 Kč
Zásilkovna (domů)99 Kč49 Kč

  • Vyzvednutí u Partnera ŠKODA

Vaši objednávku si můžete zdarma vyzvednout u Partnera značky ŠKODA, kterého si vyberete ze seznamu při tvorbě objednávky. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyžadující odbornou montáž, doporučujeme si předem s Partnerem domluvit termín montáže. Cenu za montáž vám účtuje Partner podle svého ceníku. Tato cena není součástí ceny objednávky z e-shopu. Nabízíme vám celkem 4 možnosti doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metoda jejich ceny. 

U Partnerů není možné platit dobírkou! Zde je možné vyzvedávat si jen již zaplacené zboží.
 

  • Doručení na adresu prostřednictvím společnosti DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ) 

 
Pokud si vyberete tento způsob dopravy, obdržíte od společnosti DPD CZ (dříve GEIS Parcel CZ) v den převzetí zásilky do přepravy SMS. Další SMS obdržíte zpravidla následující pracovní den a je v ní uvedeno dvouhodinové okno předpokládaného doručení balíku kurýrem.

Při převzetí důrazně doporučujeme zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození jí buď nepřebírat, anebo jí přebrat s výhradou. Pokud přeberete zásilku bez výhrady, nelze zpětně reklamovat zásilku u dopravce.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.dpd.cz
 

  • Doručení na adresu prostřednictvím České pošty

 
Třetí možností doručení vašich objednávek je Balík do ruky od České pošty. Zboží vám bude doručeno na uvedenou adresu ve většině případů do 2 pracovních dnů. Při přebírání si balík důkladně zkontrolujte a případné poškození nahlaste jako výhradu pracovníkovi České pošty.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce https://www.postaonline.cz/trackandtrace
 

  • Doručení prostřednictvím společnosti Zásilkovna a jejích partnerů

Poslední a nejnovější možnost, kterou vám nabízíme, je doručení prostřednictvím společnosti Zásilkovna a jejích partnerů. Znamená to, že při doručení domů vám může zásilku přivézt jakýkoliv partner Zásilkovny. I pro tohoto partnera platí obdobná pravidla jako pro ostatní. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search