text.skipToContent text.skipToNavigation

Doprava zdarma k více než 220 partnerům Škoda Auto.

Informace o doručení

Děkujeme, že jste pro Váš nákup originálních produktů značky Škoda zvolili náš e-shop. Níže naleznete několik praktických informací ohledně doručení vašich objednávek.

 

Doprava a převzetí zboží
Nabízíme vám celkem 6 možností doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metod a jejich ceny.

Dopravní metodaObjednávka do 1 000 KčObjednávka nad 1 000 Kč Cena za dobírku           
Vyzvednutí u partnera Škoda ZdarmaZdarmaDobírka není možná
DPD99 KčZdarma49 Kč
Česká pošta99 KčZdarma49 Kč
Zásilkovna na adresu99 KčZdarma49 Kč
Zásilkovna do auta99 KčZdarmaDobírka není možná
Zásilkovna - na výdejní místo69 KčZdarma49 Kč

  • Vyzvednutí u Partnera Škoda

Vaši objednávku si můžete zdarma vyzvednout u Partnera značky Škoda, kterého si vyberete ze seznamu při tvorbě objednávky. Pokud vaše objednávka obsahuje zboží vyžadující odbornou montáž, doporučujeme si předem s Partnerem domluvit termín montáže. Cenu za montáž vám účtuje Partner podle svého ceníku. Tato cena není součástí ceny objednávky z e-shopu. Nabízíme vám celkem 5 možnosti doručení vašich objednávek. Upozorňujeme, že doručovací metoda je závislá na typu, velikosti či hmotnosti zboží. Níže naleznete tabulku dopravních metoda jejich ceny. 

U Partnerů není možné platit dobírkou! Zde je možné vyzvedávat si jen již zaplacené zboží.

 

  • Doručení na adresu prostřednictvím společnosti DPD CZ (dříve Geis Parcel CZ) 

 
Pokud si vyberete tento způsob dopravy, obdržíte od společnosti DPD CZ (dříve GEIS Parcel CZ) v den převzetí zásilky do přepravy SMS. Další SMS obdržíte zpravidla následující pracovní den a je v ní uvedeno dvouhodinové okno předpokládaného doručení balíku kurýrem.

Při převzetí důrazně doporučujeme zásilku zkontrolovat a při jejím viditelném poškození jí buď nepřebírat, anebo jí přebrat s výhradou. Pokud přeberete zásilku bez výhrady, nelze zpětně reklamovat zásilku u dopravce.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.dpd.cz

 

  • Doručení na adresu prostřednictvím České pošty


Třetí možností doručení vašich objednávek je Balík do ruky od České pošty. Zboží vám bude doručeno na uvedenou adresu ve většině případů do 2 pracovních dnů. Při přebírání si balík důkladně zkontrolujte a případné poškození nahlaste jako výhradu pracovníkovi České pošty.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce www.postaonline.cz/trackandtrace

 

  • Doručení na adresu prostřednictvím společnosti Zásilkovna

Čtvrtou možností, kterou vám nabízíme, je doručení prostřednictvím společnosti Zásilkovna a jejích partnerů. Znamená to, že při doručení domů vám může zásilku přivézt jakýkoliv partner Zásilkovny. I pro tohoto partnera platí obdobná pravidla jako pro ostatní. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs/tracking/search

 

  • Doručení do auta prostřednictvím společnosti Zásilkovna

Pátou možností je doručení do auta. Zásilkovna ve spolupráci se Škoda Auto nabízí doručení do vozů Škoda. Vůz musí být vybaven službami Connect a mít aktivovaný vzdálený přístup do vozu. V rámci aplikace MyŠkoda je zapotřebí provést aktivaci služby a následně můžete využít služby doručení do auta.

Více informací k této službě naleznete zde: www.zasilkovna.cz/do-auta

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs/tracking/search

  • Zásilkovna – Doručení na výdejní místo

Vaši zásilku si můžete vyzvednout na kterékoli výdejně Zásilkovny, nebo Z-Boxu. Při přebírání balíku si prosím důkladně prohlédněte, zda není poškozen a při zjištění vady jej nepřebírejte, nebo vadu bezprostředně nahlaste.

Vaši zásilku můžete sledovat na stránce tracking.packeta.com/cs/tracking/search